zondag 23 juni 2019

Wat heeft fibromyalgie en / of chronische pijn je geleerd over jezelf?

Een patient deelt wat ze geleerd heeft van de ziekte. Blijf positief en leer van tegenslagen!


Wat heeft fibromyalgie en / of chronische pijn je geleerd over jezelf?  Laten we eens naar een patient luisteren! Dit zegt onze patient:

Ik heb zoveel geleerd en blijf over mezelf leren door deze reis van pijn. Als er een citaat is dat het voor mij samenvat, dan is het: "Mijn pijn heeft mijn doel voortgebracht". - Trent Shelton.

 Ik heb altijd geweten dat ik hier was om anderen te helpen, maar ik wist nooit in welke hoedanigheid.

Ik heb het grootste deel van mijn leven medische problemen gehad (voornamelijk migraine en hoofdpijn) en heb net geleerd daarmee om te gaan. Maar in 2007, toen ik ook de diagnose fibromyalgie en syndroom van Raynaud kreeg, veranderde mijn hele wereld.

Het is goed om hier aan te geven dat wij menen dat bij fibromyalgie het zeer zinvol is om het natuurlijke supplement en de pijnstiller palmitoylethanolamide in te zetten; de PEA-opt formulering werken we al jaren mee, en van die formulering weten we dat het veilig en effectief is.

Door pijn niet meer werken


Ik kon niet meer werken, ik voelde me constant gedrogeerd door pijnstillers. Toen ik 27 was, liep mijn tot nu toe succesvolle leven uit de hand. ik had zo veel pijn. Daarna ontdekte ik Cannabis. Ik kon niet geloven hoeveel het me heeft geholpen.

In Californië kon ik mijn eigen medicijn te laten groeien in mijn tuin. Dus dat deed ik. Ik begon langzaam mijn leven weer op te pikken. Ik begon dagelijks cannabis te gebruiken, oefende, veranderde mijn dieet, begon te mediteren en begon me echt te concentreren op wat mijn lichaam me vertelde en opties uitprobeerde in plaats van de "magische pil" waarvan ik dacht dat die alles zou wegnemen.

Ik begon te werken (mijn lichaam kon maar ongeveer 30 uur per week aan, maar ik zette door), verhuisde naar een nieuwe plek, kocht een auto en begon mijn leven op de rails te brengen.

Door in het leven maar nu met Cannabis


Veel patienten met neuropathische pijn kiezen om Cannabis te proberen!
Tijdens dit proces besefte ik dat ik niet precies terug kon gaan naar mijn zakelijke rekruteringsbaan. Het roken gaf me een high waardoor ik me moeilijk kon concentreren. Ik moest dus andere manieren vinden om deze plant te gebruiken.

Ik besloot om Cannabis olie te maken. Nadat ik de olie voor de eerste keer op mijn pijnlijke plek had gewreven, wist ik dat ik had gevonden wat ik nodig had. Dit was perfect omdat ik op het punt stond aangenomen te worden bij een groot bedrijf dat de president ondersteunde en ik moest helder zijn en in staat om mijn pijn de hele dag te beheersen.

Ik zou een paar essentiële oliën kunnen toevoegen en niemand zou zelfs weten dat ik mijn Cannabis medicatie op het werk gebruikte. En ik was gefocust omdat lokaal op de huid aangebrachte middelen meestal geen psychoactieve reactie geven.

In mijn vrije tijd ben ik begonnen te  werken aan een concept voor mijn nieuwe bedrijf, "Therapy in a Bottle." Ik ontwikkelde langzaam een ​​lijn met topproducten uit Cannabis die in verschillende winkeltjes in Californië werden verkocht.

Volgende stappen: lokaal pijn bestrijden


Ik ging zitten met een paar van mijn herboristervrienden, deed wat onderzoek en vond een groep van plantaardige producten waarvan bewezen was dat ze zeer nuttig waren in het verminderen van ontsteking wanneer ze topisch werden gebruikt.

De beslissing om een ​​tweede productlijn te maken was gemakkelijk te maken. Ik heb heel hard gewerkt om een ​​formule te bedenken die dezelfde therapeutische waarde had en hetzelfde niveau van werkzaamheid als de cannabis zou bieden.

Het is een uitgebalanceerde synergetische botanische blend geworden. Toen ik vorig jaar mijn baan als bedrijf verloor, besloot ik mijn uiterste best te doen om full-time aan 'Therapy in a Bottle' te werken.

Ik voltooide de ontwikkeling van de niet-Cannabislijn en herformuleerde de Cannabislijn om al deze andere prachtige botanicals die zo goed werkten voor pijn op de markt te brengen.

Nu maakt mijn bedrijf genoeg geld om de rekeningen en overheadkosten te betalen, en we blijven organisch groeien.

Ik hou van de mogelijkheden die ik heb om naar senioren gemeenschappen  te gaan om te praten over botanische therapieën en ze monsters van de producten te laten proberen (alleen niet-cannabis) om zelf het wonder van de natuur te zien.

Het maakt me blij om anderen te helpen de alternatieve opties te laten zien die niet duur zijn en gemakkelijk voor hen beschikbaar zijn.

Wanneer ik een e-mail of telefoontje krijg van iemand die zegt dat ze van hun pijnstillers zijn afgekomen door onze zalf te gebruiken of dat ze een operatie hebben vermeden nadat ze onze producten hadden geprobeerd, smelt mijn hart. Die persoonlijke getuigenissen zijn voor mij als goud.

Lokaal via de huid pijn verlichten


Wetende dat mijn grootmoeder verlichting kan krijgen van haar artritis door haar handen gewoon in de week te weken en de zalf te wrijven, voel ik me alsof ik haar een prachtig geschenk heb gegeven. 

Hoe leef ik nu met de pijn?


Ik heb nog steeds moeite soms om mijn pijn te leven, maar ik heb een geweldige doos met hulpmiddelen gebouwd om me te helpen om die dagelijkse uitdaging te overwinnen.

Op de dagen dat ik het niet zie zitten, lees ik mijn overwinningen door. Ik blijft dan positief en durf verder te gaan.

Mijn pijn heeft echt mijn doel in het leven geschept.

Fibromyalgie en andere chronische pijnen hoeven ons leven niet te bepalen. Ze worden een deel van ons leven, maar ze VERDIENEN het niet om ons leven over te nemen!

Ik heb geleerd dat ik moedig, sterk, krachtig, gedreven en empathisch ben. Ik verdien geluk en gezondheid. Mijn leven is belangrijk en zinvol. Ik heb geleerd dat ik zelfs in het aangezicht van tegenspoed alles kan overwinnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten