donderdag 19 september 2019

Als niets helpt - helpt fenytoine creme - een gevalsbeschrijving

We krijgen regelmatig van andere artsen in de wereld beschrijvingen van patienten die dankbaar zijn dat hij ze onze fenytoine creme heeft voorgeschreven.
Meestal hebben deze patienten alles al geprobeerd, en niets hielp! Zo ook deze patient. Lees haar brief.

Chronische pijnen - niets hielp


Hallo Dr. R!
Mijn naam is Margaret  T, ik ben een 75-jarige vrouw geboren op 5 april 1944. Ik ben nu 4ft 11 inches lang en heb in de loop der jaren ongeveer qua lengte 2 centimeter lang verloren en ik weeg 113 pond.
Ik heb chronische artrose, type II diabetes; CLL; neuropathie; osteoporose.
Ik ben een weduwe en woon alleen.
Ik heb meer dan 40 jaar last van acute osteo-artritis, carpale tunnel pijnen in de hand, en klachten van pijnen aan beide handen en onderarmen, lage rug, rechterschouder. Vervolgens verschillende heupoperaties, waaronder een transplantatie van 30% van mijn bilpier naar een nieuwe abductorpees, een knievervanging en neuropathie van mijn rechterbeen. Ik heb ernstige osteoporose en neem de afgelopen 3 jaar elke zes maanden Prolia-injecties.

Van alles geprobeerd


In de loop der jaren heb ik vele pijnstillers geprobeerd, voorgeschreven en natuurlijke, orale en actuele, ongekende fysiotherapie en chiropractie en alle andere remedies die mij zijn aangeboden. Ik ben al meer dan 25 jaar onder de hoede van een reumatoloog, ik oefen regelmatig en volg een heel duidelijk dieet, ik heb diabetes type II die wordt gecontroleerd door voeding en lichaamsbeweging.

Fenytoine creme helpt echt


Van alle remedies die ik heb gebruikt, is de enige die me echt pijnverlichting geeft, de Fenytoin 15% crème die U heeft voorgeschreven, ik gebruik het 4/5 keer per dag op mijn handen en af ​​en toe op mijn rechter zijbeen. Maar het is vrij en duur, dus ik gebruik het spaarzaam op alle onderdelen behalve mijn handen en arm, omdat ik ze nodig heb om te functioneren. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten