woensdag 3 juli 2019

PeaPlex bij fibromyalgie - wat patienten vinden

Hier volgen een aantal patienten ervaringen van fibromyalgie patienten die PEA-opt capsules gebruikten, meestal als capsules waar ook laag gedoseerd vitamines B zit (extra zenuwondersteunend). Het is altijd goed te luisteren naar dit soort ervaringen!

Gebruik: PEA sinds 6 weken tegen artrosepijnen


Ik wil geen te hoge verwachtingen wekken bij lotgenoten, omdat iedereen natuurlijk weer anders in elkaar zit. Maar wat ik totaal niet had verwacht was dat ik meteen al vanaf het begin minder pijn had. In het begin gooide ik het op toeval, maar ik ben de capsules ook wel eens vergeten en dan had ik meteen meer pijn.
Bespreking: dit horen we vaker, o.a. een patient die PeaPlex gebuikte (een preparaat dat een versterkte werking heeft), die het vergat op vacantie mee te nemen, en haar artrose pijnen flakkerde binnen enkele dagen weer op, ondanks de zon in Spanje.

Gebruik: sinds een jaar tegen chronische pijnen


Ik gebruik het bijna een jaar. Heb het voor geschreven gekregen via mijn natuurlijk geneeskundige arts. Daar naast ben ik ook anders gaan eten, geen melkproducten meer enz enz, en ik ben daar door enorm opgeknapt.

PEA Gebruik: sinds 1,5 weken in plaats van amitriptyline


Ik gebruik het nu 1,5 week en merk dat het de pijn iets dempt, Hoop dat het nog wel iets meer resultaat heeft maar dan moet ik het ook iets langer gebruiken. Ik gebruik 3 tabletten daags. Voel me in ieder geval beter in mijn vel dan met de amitryptiline! Alleen het slapen is nu een probleem, daar heeft het bij mij geen invloed op en dat deed de amitryptiline wel, helaas. Maar probeer nu melatonine uit of dat wat doet. Ik kan wel inslapen maar niet doorslapen. Wie niet waagt die niet wint!

PEA Gebruik: sinds 4,5 weken tegen gewrichtspijn


Na een week minder pijn in mijn gewrichten. Werkt ook goed tegen zenuwpijnen. Geeft geen bijwerkingen. Ik gebruik het in combinatie met vitamine D en Fibrofit Strong.
Gebruik: sinds ruim 3 weken
Ik had veel last van mijn kaak. Die voelt nu veel meer ontspannen aan. Alsof de kramp er vanaf is ofzo.

PEA Gebruik: sinds 2,5 weken voor CVS


Ik heb 2 dagen de PEA-opt capsules niet kunnen slikken i.v.m. griep, en merkte dat ik weer meer pijn had. Neem nu weer gewoon 3 tabletten op een dag en dezelfde dag had ik al minder pijn. Dan mogen ze wel duur zijn, maar ik doe er alles voor zodat de pijn dragelijker wordt. Ik merk het nog niet tav mijn CVS, maar de pijn word wel echt minder. Ook geen vervelende bijwerkingen gehad, die heb ik altijd gelijk met alles wat ik slik of zalfjes of iets. Dus ben erg positief.

PEA Gebruik: sinds 2 weken: vrolijker


Ik heb echt het gevoel dat er wat aan het veranderen is. Ik voel me vrolijker en het was mijn man die dat het als eerste zei. Het is allemaal nog pril maar dit voelt goed in ieder geval.

Commentaar:  natuurlijke resetting


Het is boeiend te lezen dat sommigen al spreken over beter in hun vel zitten na enkele weken of dagen. Zich vrolijkere voelen. Dat heb je niet bij de farma-pijnstillers. Die dempen alleen maar. PEA reset het biologische evenwicht. Daarom werk ik zo graag met deze stof! En hoop ik dat met dit Blog meer mensen van deze natuurlijke wijze van balans brengen gaan horen. Via het gebruik maken van onze eigen natuurlijke geneeskracht!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten